Swimming Class

Assalamualaikum

Alhamdulliah hari ni dapat gak mendaftar anak2 untuk class swimming yg dicari selama nih, alhamdulliah allah permudahkan. Class nih under powerswim more organize kot dan ada trainning sekali kalau nak htr anak competition....hope tak terlewat untuk qistina. sebenarnya kena ada commitment yang tinggi. Qistina suka berenang hope sangat dia suka. wafiq banyak main dan myb dia agak lambat sikit berbanding qistina. Lagipun kat powerswim ada pilihan hari dan waktu. Sebelum ni htr kat tempat lain tak ada pilihan waktu dan asyik hujan jer so payah sikit. So dengan adanya powerswimm ni okay sikit kot sebab dia ada sabtu dan ahad, pagi pulak tu so better dan dia banyak centre dia ada....kalau kat bukit jalil lagi best laaa masalah hujan tu tak akan timbul. Bila tengok anak2 berenang dan pandai hati ibu yang gembira padahal ibunya tak pandai berenang pun. Ingat nak join yang muslimah punya, insyallah.

So far first impression cikgu dia okay lahhh pandai layan kanak2, maisarah jer mmg tak nak join...

so gambar kah bawah gambar kenangan from iphone jer heheheheh


48

maisarah tak nak join nak suruh try join the class pun tak nak tak perlah dia banyak masa lagi..

47

wafiq tengah belajar, keras gak tangan dia nak buat free style...

46


44

43

qistina.....suka tengok dia swimm relaks jer....
45

end of class

42

41

Hope sangat diorang happy dgn class nih...

Comments

  1. teruja! dalam banyak2 sukan, berenang yg paling m suka. semua angin dari badan akan keluar hanya dengan berjalan dalam air!!!menarik ,kan??
    kalau cik atie nak bli muslimah swimming suit , ada di jual di axis autrium, tmn cempaka.m pernah nampak ada dijual yang overall, pastu ada lagi t-shirt luar.so bila baju terangkat, tak la nampak perut... m punya mcm tu lah... so selamat.masih tutup aurat.
    pesan Rasulullah saw ialah ajarlah anakmu berenang, memanah dan menunggang kuda. wallahua'lam

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts