Perkahwinan Hairi

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hai..semua....post kali ni mengenai wedding saudara pada 06.03.2011 yang lepas....tahniah diucapkan kepada Hairi dan pasangannya dan alhamdulliah kepada keluarga pengantin sebab majlis telah berjalan dengan lancarnya dan penuh meriah, cuaca yang baik....pada hari tersebut saya tak adalah tolong banyak sangat cuma buat apa yang patut jer....nak amik gambar mmg tak reti amik gamabr wedding, mmg tak kreatif untuk amik gambar wedding respect giler kepada photographer yang hebat dibidang ini sebab ada kelebihan idea, tenaga, kepantasan dan segala2 kena cekap la kan?...kalau saya mmg tak terkejar....so untuk melepas kan geram jugak tengok photographer tu asyik kehulur kehilir mengambil gambar saya pun nak jugak lah menekan shutter...so kat bawah ni adalah gamabr 2 yang saya ambil..-)

35

gambar ni jer yang cantik pun yang berjaya saya snap...

34
gambar2 behind the scene....
33
gaya seorang professional en raime kita..

32

36

maisarah...yang tak mahu jadi flower girl tapi nak pakai gaun....

30

suka sangat capture gambar kanak2



semakain besar semakin sukar untuk mengambil gambar anak dara sorang nih....

Comments

Popular Posts