Untuk Mereka

Assalamualaikum.

Sebenarnya selama ni tak terfikir pun nak buat blog pasal personal sebab memang tak pandai nak mengarang bagai...tak pandai sebenarnya...tapi sejak semalam anak-anak tidur di rumah mother in law so boringnya tak ada diorang SUNYI sangat...

Dalam dok termenung tu pun terfikir laaa kan kalau tulis blog pasal anak-anak dan pengalaman membesarkan diorang atleast bila diorang besar nanti diorang tahu apa yg ibu dia alami...

kadang-kadang tu bila kawan-kawan office tanya masa anak saya masa kecil dulu macam mana ek?, ada yang saya tak ingat pun all those experience... saya tak ingat....dah tua...ker banyak makan semut? mmm dah tua sebenarnya...

Masa zaman dulu mana ada canggih cam gini kan?...semua nak diblogkann..hehhehe. So tujuan atielense buat blog kali ni just nak simpan all the memories dengan anak-anak dan harap diorang akan tahu sedikit sebanyak sepanjang diorang membesar..kadang-kadang rasa macam terlambat tapi...tak per dari tak ada langsung kan?...

So saya harap saya dapat manfaat dari apa yg cuba dikongsikan dan berkongsi pengalaman dengan semua ibu-ibu diluar sana dan memperbaiki setiap hari untuk menjadi ibu yang hebat...

Nantikan cerita dari saya yea...

Comments

Popular Posts