Lain pulak karenahnya

Assalamualaikum semua terutama untuk wafiq yg handsome tuuuu..

Okay saya sambung cerita ..mengandung anak kedua totally different pembawakannya tiap-tiap pagi masuk jer toilet muntah....mmm muntah ni memang tak boleh nak lari memang trademark....muntah pagi jer lepas tu tak mabuk tapi selera makan yang sangat teruk...saya mmg tak berselera untuk makan..berat badan memang menurun laaa sampai dr geleng kepala tapi alhamdulliah baby sihat....macam qistina berat badan saya adalah 63 kilo??? eeee ngeri dengar kan???..masa wafiq pulak berat saya hanya 58kg....

Masa anak kedua ni kannn waktu malam mmg tengok nasi rasa kembangnya tekak so tiap-tiap malam makan jagung bakar sahaja...semua ceruk kedai jagung bakar dicari...pandan jaya, pandan indah ,setiawangsa, keramat mmmm itu jer lokasi yg ingat.. aaaaa mana tak slim jer kan??? hehehhehe mengandung pun nak slim ker?....kalau mengidam pulak rasa mcm tak ada jer....semua okay jer....sepanjang mengandungkan anak kedua saya membuat pemeriksaan berkala di Hospital pusrawi sehingga 7 bulan sebab office coverkan so selepas 7 bulan saya beralih ke HUKM di private wing kenapa saya memilih HUKM private wing?...sebab paling utama adalah kerana tempat suami saya bekerja cover untuk bil bersalim maximum RM2000 so kalau ikut budget masa itu mmg HUKM private wing yang paling sesuai... so agak selesa dengan bilik seorang dan package ketika itu adalah RM1,800 3 hari 2 malam. Masa ni waaaah ada package macam dok hotel plak kan?...

walaupun cover hanya RM2,000 saya sangat bersyukur dari tak ada langsung betul tak?..so anak pertama dan kedua masih memilih HUKM dan dr pakar pada waktu itu adalah Prof Zaleha....sangat best..saya bertuah kerana ditemukan dengan dr yang banyak membantu saya.

sepanjang mengandungkan anak kedua saya banyak kena hadiri kursus dan belajar untuk 4 paper law(2 paper) dan account(2 paper) tension tak? mmg tension okay.....ingatkan bila dah habis degree dah tak payah belajar lagi ini tak kena gak amik lagi paper-paper ni semua huhuhuh memang dugaan tapi ini semua adalah komitment kerja dan itulah punca rezeki untuk menyara keluarga.


Okay lepas ni cerita pasal macam mana kelahiran wafiq...huhuhu bila ingatkan balik adus terus rasa sakit perut....

Comments

Popular Posts